Home

Projecten

De transformatie

Nieuws

Wat doen wij

Het team

Contact

Social

Bereik ons

030 302 03 64

Ravellaan 96, 3533 JR Utrecht

 

 

Wij zoeken een enthousiaste medewerker personeelszaken!

Ben jij op zoek naar een functie als medewerker personeelszaken in een leuke organisatie, waarbij je verantwoordelijk wordt voor de afhandeling van de loonadministratie, maar ook de ruimte krijgt om het welzijn van onze medewerkers te vergroten? En kun jij gestructureerd, zelfstandig en collegiaal te werk gaan? Stuur ons dan een email, want dan willen we meer van jou weten!

 

Wat is Socius?

Socius is een jonge en dynamische organisatie die zich inzet voor het

realiseren van betaalbare en leuke huisvesting voor jongeren en studenten.

Dit doen we door bewoners actief te betrekken in de transformatie en

het beheer van onze projecten om zo en hechte gemeenschap op te

zetten. Daarnaast streven we naar hoge bewonerstevredenheid en een

maatschappelijke bijdrage.

 

Sinds 2011 hebben we een snelle groei doorgemaakt en momenteel hebben we 15 projecten gerealiseerd in Utrecht, Wageningen, Leiden en Amsterdam met in totaal ruim zeventienhonderd bewoners. De basis van onze organisatie staat in Utrecht. Daar werken we met een leuk team aan nieuwe projecten en verzorgen we ook de financiële administratie en huuradministratie. Per project werken we samen met tientallen bewoners die de meer projectgebonden zaken oppakken.

 

Functieomschrijving

Als medewerker personeelszaken ben je verantwoordelijk voor de uitvoering, organisatie en administratieve verwerking van diverse HR processen. Je streeft ernaar dat personeelsleden Socius als een betrouwbare en leuke werkgever ervaren. Je taken zijn onder meer:

  • Contact houden met werknemers, collega’s en andere partijen over HR gerelateerde zaken en beantwoorden van vragen van medewerkers;
  • Het verwerken en het begeleiden van de organisatie bij instroom, doorstroom en uitstroom en daarbij een correcte personeelsadministratie houden;
  • Ervoor zorgen dat alle medewerkers tijdig betaald krijgen;
  • Adviseren over juridische zaken, verzuimdossiers, en ARBO normen;
  • Zorg dragen voor het welzijn van onze medewerkers door middel van uitjes, cadeaus, borrels, persoonlijke ontwikkeling en andere leuke ideeën.

 

Dus, jij

• hebt een opleiding gehad in de richting van personeel en arbeid op minimaal MBO-4 niveau (HBO is een pré);

• hebt relevante werkervaring bij een klein of middelgroot bedrijf;

• kunt zelfstandig, accuraat en zeer gestructureerd werken;

• bent sociaal en vindt het leuk om met je collega’s in contact te treden,

• hebt uitstekende Nederlandse en Engelse communicatievaardigheden;

• hebt affiniteit met onze doelgroep.

 

Wij bieden

• een uitdagende baan, voor 3-4 dagen in de week;

• veel ruimte voor eigen initiatief en inzicht;

• je krijgt verantwoordelijkheden, maar ook een goede ondersteuning van bovenaf;

• een marktconforme vergoeding met pensioenregeling en vakantiedagen, afhankelijk van ervaring en opleiding tussen de € 1.900,- en € 2.300,- (bruto, op basis van 40 uur fulltime);

• een leuk team met dagelijks gezamenlijke lunch.

 

Ben jij de zelfstandige en enthousiaste medewerker personeelszaken waar wij naar op zoek zijn? Stuur dan vóór 28 juli je cv en een motivatiebrief naar personeelszaken@sociuswonen.nl, dan nemen wij nemen spoedig contact met je op!

 

 

14 juli '17

Socius

Over ons

Overal in Nederland staat kantoorruimte leeg. Duizenden jongeren en starters zijn op zoek naar woonruimte. Socius biedt de oplossing: leegstaande kantoren ombouwen naar huisvesting voor deze doelgroepen. Wij hebben de ervaring en kennis in huis om een gebouw ten volste te benutten! Lees meer...

Recente Tweets

© 2017 Socius, All Rights Reserved